olijfboom dood?

Onze olijfboom lijkt dood, tenminste hij heeft nog steeds geen blad. Wel groeien er kleine scheuten onderaan bij de stam. Iemand enig idee wat we nu kunnen doen met de boom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
2.1K

Antwoorden (1)

Helaas dan is hij bevroren de afgelopen maand december.
Zaag de dode stam maar af tot vlak boven de plaats waar hij uitloopt, hierna zal hij deze zomer heel sterk gaan groeien, zeker 1.5 m.!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je dan ooit weer n stam kunnen kweken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dat zou willen, dan zou je van de nieuwe takken de beste en rechtste moeten laten staan, die dan een nieuwe stam kan vormen.