Wat is dit? En wat moet ik ermee?

Ik vond dit onder de grond toen ik aan het onkruid verwijderen was. Wat is het? Het beweegt en lijkt op een cocon van iets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met grond in een potje doen er kijke wat eruit komt? Doe ik altyd als ik vreemde dingen vind.. Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt wel n larve alleen erg paars brrr

Het beste antwoord

Lijkt me idd de pop van een of ander insect, zo ver ik uit de redelijk onduidelijke foto kan opmaken. Gewoon terugstoppen zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dit is een insect het is een vriend en laat hem maar met rust
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
leuke vrienden heb jij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
???????????????????
Volgens mij is het gewoon een cocon, daar beweegt het diertje ook vaak in. Ook ziet het er een beetje uit als een made, maar die zijn wit en zijn niet zo stijf :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt mij inderdaad op een cocon

Toegevoegd na 3 minuten:
Ligusterpijlstaart / vlinderpop (is en inhemse nachtvlinder)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Volgens mij is dat een made die op het punt staat een vlieg te worden.
Een made in het laatste stadium, dan worden ze rood en komt er een vlieg uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pop van een kleine kamervlieg lijkt het