Wat is het prijsverschil tussen kunstgras (om op te hockeyen), of nieuwe grasmatten (voor de sier)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Grasmatten kosten ongeveer 2,5euro m².
Kunstgras van een een fatsoenlijke kwaliteit vanaf ongeveer 25euro m².
Kunstgras moet wel op een zandbed gelegd worden. De ondergrond moet eigenlijk gelijk zijn als bij bestrating.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed, mijn zoon en dochter hebben het liefst een simi-veld, wordt deze een prijsklasse hoger?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga er maar van uit dat deze zeker een prijsklasse hoger liggen. het beste kan je eens informeren bij de lokale hockeyclub. Zei kunnen je dan ook vertellen welke onderhoud er nodig is. (kunstgras heeft namelijk zeker wel onderhoud nodig!)
amigo
12 jaar geleden
kunstgras heb je tegenwoordig ook in soorten
bij ons is het "oude" veld nog bedekt met een flinke laag zand (dat je ook tot in de sokken terugvindt), het nieuwe veld (dat iedereen veel fijner vindt) is geheel zandvrij!!!