Gras kleuren

Zou het mogelijk zijn om
Gras door voedings/ kleurstoffen te kleuren bijv blauw? Ik weet dat gras groen is vanwege chloroplasten enz maar zou dit mogelijk zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.3K

Het beste antwoord

Denk dat dit niet eenvoudig zal worden. De enige optie die ik kan bedenken is een geel/bruine variant van de graskleur. Te realiseren door voeding en vocht te minimaliseren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Tenzij je het gras aan de buitenkant wilt verfen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de verre toekomst zal dit misschien kunnen. Maar je moet dan het DNA van het gras veranderen.

De gemakkelijkste oplossing is het gras gewoon te verven.