Wie kan mij een goede tip geven over bloeiende planten die konijn proef zijn? Wij wonen in het bos en hebben een grote tuin met konijnen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

Het is bekend dat konijnen rozen heerlijk vinden en ook Hulst en Afrikaantjes en waarschijnlijk nog veel meer planten.
Maar het is overal wel wat anders met die konijnenvraat.
Wat ze bij de een opvreten laten ze bij de ander staan.
Het beste is in de omgeving te kijken welke planten ze niet opvreten in andere tuinen waar ook konijnen lopen.
De meeste planten laten de konijnen met rust.
Er bestaan op internet wel ergens een lijst met konijnenproef planten, maar er zijn zoveel soorten, waar ze het nog niet van weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het over wilde konijnen hebt, dan zou je narcissen kunnen overwegen. Narcissen zijn giftig voor konijnen en als het goed is zullen de wilde konijnen dat wel weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
best neem je planten die wat stinken vies zouden smaken.
ik denk ook best planten waar zon melksap in zit .