Ik heb 2 jr geleden een AVOCADO-pit laten kiemen. Het is inmiddels een forse plant. Kan deze, in ons klimaat, ooit naar buiten de grond in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

nee, je kan hem in de zomer buitenzetten, en dat zal hij fijn vinden, maar in de herfst moet hij weer naar binnen.
ideale wintertemperatuur is tussen de 10 en 15 gr.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bah ja, ik was een paar dagen te laat met binnen zetten vorige herfst. viel niks meer aan te redden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan baal je wel ja! wat hij ook vaak waardeert, is een druppende douche. (of een zomers buitje)