Wie kan mij goede tips geven welke tuinparasol de warmte tegen kan houden?

Ik heb een beige tuinparasol gekocht vorig jaar,misschien is de stof te dun,het is snikheet onder deze parasol.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.5K

Het beste antwoord

Koel zit je alleen onder een boom. Onder een parasol blijft altijd warme lucht hangen. Een berkenboom is de fijnste boom om koel onder te zitten.

Twee jaar geleden op aandringen van buren een berkenboom zodanig laten uitdunnen, dat de zon vrij spel had in alle belendende tuinen. Nu klagen diezelfde buren dat de parasol op moet als de zon schijnt. Bijkomende klacht: het is veel warmer dan in de koelte van de "vroegere" boom. Dat had ik ze zo kunnen vertellen. Het is niks, maar ik zit er ook mee.

Parasols zijn slechte vervangers van natuurlijk lover.
Ivana
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plus,bomen zorgen wel voor koelte maar ik heb daar geen ruimte voor op mijn koer..

Andere antwoorden (3)

Koop zo,n parasol/paraplu waar vissers onder zitten.
Niet lichtdoorlatend en waterdicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De warmte blijft ook hangen in de parasol. Zodra de zon weg is moet je em inklappen.
Welke parasol wel, ik weet niet. Vind t almaal ondingen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wit houd de warmte beter tegen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, juist niet! Koop een donkere en van dikke stof.
niko
13 jaar geleden
welles.