zou je een monstera, spatifilum en cactussen samen in 1 pot kunnen doen? (of 2 van de 3) dit wel binnen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Een Monstera en een Spatifilum, kunnen uitstekend samen, maar de Monstera groeit wel veel sneller.
Cactussen zou ik er niet bij zetten, het staat niet mooi en ze hebben veel minder water nodig dan de andere planten, dus zullen ze uiteindelijk gaan rotten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!!!

Andere antwoorden (1)

cactussen zou ik er niet bij zetten.
in de zomer zou het wel gaan, maar in de winter willen cactussen een rustperiode, waarin ze koel en droog staan.
monstrera en spatifilum zijn tropische planten, die het jaar rond warm en vrij vochtig willen staan.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord +