Die kun je niet bestrijden. Die ontpoppen vaak met z'n allen tegelijk bij warm weer ergens in mei/juni en dan gaan ze erop uit. Vervolgens duurt het vaak maar een dag en ze worden opgevreten door vogels.

Dus gewoon laten vliegen, ze zijn met een dag weer verdwenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De larve van de meikever, de engerling schijnt schade aan de grasmat toe te brengen. Ik zag ook nog een link over biologische bestrijding
http://www.biocontrole.nl/website/biocontrole.nsf/cms/NederlandsPlagen1

Toegevoegd na 1 minuut:
In de link van Wikipedia wordt ook de bestrijding genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met aaltjes
zie link (wij hebben het ook gedaan en het werkt echt)