hoe teelt men gras

hoe word het gedaan gewoon gras laten groeien"?

Toegevoegd na 4 dagen:
hoe laat men graszaad uit het gras komen gewoon laten staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

Ze maken een hele vlakke grond. Daarop wordt fijnmazig net gespannen. Dan een laagje aard en dan de graszaadjes.
Als het gras klaar is, dan wordt het gesneden en opgerold.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graszaad is daar uitermate voor geschikt! Zaaien is dus het motto.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je de juiste mix van grassoorten hebt voor de juiste grond (wil je een strak Engels gazon? Speelgras? Voedergras? Gras voor schaduwplekken? Noem maar op.). Zorgen dat de grond fijngemaakt is en vochtig genoeg. Zaaien, en voorkomen dat dieren de zaden opeten.
Zorgen dat er genoeg vocht, licht, lucht, voeding bijkomt - en je krijgt een prachtige grasmat.