Wat zijn leuke hebben dingentjes in de tuin of op het balkon?

Wat is leuk en gezellig in de tuin en/of balkon en is goedkoop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je fantasie maar werken! Dit is geen GV vraag waar anderen wijzer van worden.

Antwoorden (7)

Tuinkabouter.

goed voorbeeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Um lichtjes als je balkon groot genoeg is tuinstoelen ga naar tuincentrum misschien vind je bloemen die geschikt zijn voor het balkon nep gras is ook vet !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Action hebben ze mooie grote lantaarns voor een euro of 7.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het toch over Action hebt: ze hebben er heel mooie solar lampen die overdag zich opladen en nu in het voorjaar al de halve nacht licht geven. Kosten: 1 euro 69 per stuk.
Kijk eens bij de kringloopwinkels, of bij Action oid. Ze hebben daar vaak leuke dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schommelbankjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet hoe duur 't is
Gezellige lampjes, bijvoorbeeld spotjes, of fakkels.
Of een grote (diepe) glazen kom op tafel zetten met drijfkaarsjes.
Je kunt grote houten vlinders (of andere figuren) op de schutting of muur bevestigen. (te koop bij bijna ieder tuincentrum)
Daarnaast zorgt een Barbecue ook voor de nodige gezelligheid, en bloemen en planten doen het ook vaak goed in de tuin;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vuurkorf (of tuinhaard), of een paar leuke oude kratjes als bloembak. Hang verschillende dingen op aan de schutting, of aan (of in) een boom. Vogelhuisjes, voederplaats en waterplaatsje voor de vogeltjes is ook leuk, dan komt er ook nog wat leven in de tuin! Vooral als je in de winter de vogeltjes voert, komen ze in de zomer een liedje voor je zingen :-)