Aankomende boom in de tuin weg dmv roundup

Ik heb een verwilderde boom/flinke tak in de tuin die is ergens tussen gegroeid .Kan er niet bij om hem omtezagen.Kan ik er dmv roundup vanaf komen.Dacht zelf een gaatje boren en daar het vergif intedoen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.8K

Antwoorden (3)

Het kan wel maar het is niet toegestaan. als je roundup in de tak doet of waar dan ook gaat heel de boom dood. En als je er roundup in doet breekt de dat niet af ofzo hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*tak
Als je er niet bij kunt met een gewone zaag kun je misschien de bast onderbreken met een zaagdraad.
Als de bast onderbroken is kan de boom niet meer groeien en zal waarschijnlijk dood gaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Onder de bast injecteren met petroleum is ook een optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal zo laag mogelijk het schors er af, dan gaat de boom dood, wel zal hij uit de grond weer gaan uitlopen.
dat kan je met wegknippen bijhouden.
Of koop een snoeizaagje, daarmee kan je tussen alles door, een boompje makkelijk wegzagen, moet je als hij dood is toch ook doen.