Welk gras kan men zaaien dat niet moet afgereden worden ?

het onderhoud van de hof wordt te zwaar dus de helft groenten en de helft weide zou een oplossing kunnen zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

pachysandra zetten, bodembedekker, altijd groen en je hoeft het nooit te maaien, je moet het eerste jaar nog wel wieden natuurlijk....flink dicht op elkaar planten en het is zo dichtgegroeid.
Of een schaap of maairobot aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar erover heen lopen is wat moeilijk';)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat was ik even vergeten te melden, maar het is wel groen...maar ik moet het niet hebben, laat mij maar lekker maaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou als je nog ff tijd over hebt, ik heb ook nog een stukkie ;)"

Andere antwoorden (2)

kunstgras, dat groeit nooit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet te koop. Wat je kunt doen om het gras te gaan verwaarlozen en het mos een kans te geven, dat ga ik ook doen, kijken of het leuk is. Zie mijn vraag;

http://www.goeievraag.nl/vraag/probleem-mosveld-grasveld.161763