Klimroos voor op balkon

Laat een klimroos, net als hedra, zo'n verschrikkelijk spoor na? Ik wil namelijk een klimplant als afscheiding maken op mijn balkon..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je bij een echte gespecialiseerde rozenkweker even goed voorlichten, hoe je een roos in een container kunt laten groeien : gewoon een rozenstruik in een grote emmer zetten werkt nl. niet - er moet gesnoeid worden aan de hoofdwortel, vóór je hem plant. (Ervaring, na 3 vergeefse pogingen van slechts één zomer een levende rozenstruik....)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wilde vanmiddag gaan kijken dus bedankt voor deze info!

Het beste antwoord

Alleen planten die zelfhechtend zijn, laten sporen achter op de muur en houtwerk, een klimroos is een leiplant, die moet je dus vast binden en kan dus niet zelf klimmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou dus perfect zijn!! Bedankt, ik kon het namelijk nergens duidelijk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies wel voor een doorbloeiende roos, anders heb je eenmalig veel bloemen en de rest van de zomer niets.