Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een fluweelboom verplant want hij stond bij ons niewe huis in de schaduw en zag er erg slecht uit. Ik heb hem november verplant maar doet niks

Hij staat nu in de zon maar zie nog niks eraan komen? Red hij het wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mijn fluweelboom doet ook nog niets, maar dat komt nog wel! Ze zijn altijd vrij laat.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Als de temperatuur in het voorjaar voor wat langere tijd boven de 10 graden komt, beginnen veel planten uit te lopen.
Het is nog geen half maart, dus nog veel te vroeg om uit te lopen, maar goed ook, anders zou het nieuwe blad bevriezen als er nachtvorst is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De fluweelboom is ongelooflijk sterk en je hebt dus een hel grote kans dat hij straks in volle glorie tevoorschijn komt.
Het is nog te vroeg of hij het wel of niet gaat redden maar mocht het niet zo zijn dan heb je nog heel veel kans op nieuwkomers. De fluweelboom maakt ondergronds uitloop wortels en vaak heb je in korte tijd meerdere exemplaren.
Om te voorkomen dat het er zelfs te veel worden kun je de nieuwe uitlopers toppen want daar kunnen ze niet tegen. Veel succes en plezier van de boom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding