Hoe kan je zelf een anti algmiddel maken of mengen,voor op de straat?

Voor veel m2 is alles wat te koop is erg duur,en de werkzame stof zal echt niet veel kosten,maar wat en hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.5K

Het beste antwoord

Spuit er schoonmaak azijn op, en weg zijn de algen en onkruid, dus hoef je zelf niets te maken/ mengen, want zo goedkoop kan je het zelf niet maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een emmer water met een kop keukenzout maar wel opletten dat er niet te veel planten staan waar je het heen borstelt.
Wat ik wel eens doe is in zo'n hogedruktank die je met de hand een paar keer pompt een mengsel doen van 5 delen azijn en 1 deel afwasmiddel. Inspuiten, even laten inwerken en zonder te schrobben is het dan weg van mijn tegels.
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom het afwasmiddel er in?
amc
13 jaar geleden
Ik ben een vrouw en vrouwen soppen graag, denk ik.;)
Ik denk dat het zonder ook goed werkt hoor, maar ik heb het er nu eenmaal in gedaan en het werkte perfect. Het was gewoon een kwestie van uitproberen bij mij. Ik experimenteer graag en dit werkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt met een scheutje afwas erin nog beter.
het water waar je aardappelen in hebt gekookt weggooien over je straatje. helpt gegarandeerd na een aantal keren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonmaakazijn, een scheutje afwasmiddel en heet water. In laten trekken en afspoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb het gisteren in de voortuin gedaan, alle alg is verdwenen.