Mijn plumbago(mannentrouw) staat nu al in bloei in mijn serre.Moet ik hem na de bloei snoeien?Is dit niet erg vroeg?

Is in het najaar ook niet gesnoeid.Hij staat overigens in een pot.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1K

Het beste antwoord

Hij kan vrij vroeg in de lente bloeien dus is hij wat aan de vroege kant.
Laat hem als het niet vriest nu maar langzaam aan de koude van buiten wennen want ik denk dat hij wat te warm staat.
Dus als het kan overdag naar buiten en bij vorst binnen houden.
Normaal moet je na de bloei terug snoeien en in de winter wat opknappen/fatsoeneren.