voor hoeveel kan je een heg uit de tuin latten weghalen en doorwie?

ps woon in langedijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Dat ligt aan de lengte van de heg en of ze er gemakkelijk bij kunnen komen. Gewoon even op internet kijken en eventueel een prijsaanvraag doen. Dan kun je prijzen vergelijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een vriendelijke boer met een trekker doet dat zo voor je.
Ketting beneden om de stam en je trekt hem (niet alle boomjes tegelijk natuurlijk) met wortel en al er uit.
Voo € 200 moet dat lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je wel een tuin hebben waar een trekker bij kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dat nou weer voor een ongerijmde conclusie.
Het verste gedeelde van mijn heg die ik op deze manier heb laten verwijderen stond 25 m vanaf de straat. De trekker stond op deze weg en de boer gebruikte een ketting van 25 m lang. De trekker hoeft dus helemaal je tuin niet in. Is ook niet aan te raden, wil je niet dat je tuin gereuineerd wordt.
Klein Texas BV bij jou in de buurt, lost dat op!

Toegevoegd na 1 minuut:
Bel ze even voor 'n prijsje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt van je tuin af.
Hoe goed een bedrijf er met apparatuur bij kan.
Hoe lang de heg is.
Wat voor soort heg het is.
Ook hoe oud de heg is, dus hoe diep geworteld.

Er is toch wel een tuincentrum of iets dergelijks in de buurt?
Die bel je op voor een offerte.
Als het goed is komen ze dan kijken en krijg je een prijsopgave.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bel een hovenier die heeft goede connecties en weet vast wel een bedrijf in de buurt die dat oplossen. sommige hoveniers regelen het zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buiten de genoemde loonbedrijven: Overweeg een buurjongen van een jaar of 16,17. Op die leeftijd heb ik ook wel tuinwerk gedaan, bv complete tuin ophogen (6m3 aarde verslepen en schotten zetten om planten) voor 50E.

Als je heg geen kilometers lang is (Zeg 5 m) moet dat in een weekend te doen zijn voor een beetje handige knul. 100E en je heg ligt in bundels klaar voor de gemeente om op te halen.