Bestaan er kunstofzakken om lavastenen in te vullen?

Vijverspecialisten ik zoek fijn gemaasde (mazen 0.5 à 1.5 cm) zakken (30 liter), om te vullen met lava-stenen (totaal 200 kg) en dan onder in het filter-gedeelte (1m3) van de vijver te leggen.

Toekomstig kan dit het uithalen en terug plaatsen van de lava bij spoeling vergemakkelijken.

Plastiek bakjes zijn mogelijks minder handelbaar en duurder?

Toegevoegd na 12 uur:
Is deze zak op de afbeelding ergens te koop - een 10 stuks ?

Toegevoegd na 6 dagen:
Zakken zijn te verkrijgen bij Koi Royal te Arendonk.
60x45 cm €1.25 45x30 1€

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Ik denk dat je dezelfde zakken bedoelt, als waarin aardappelen vervoerd worden.
Ook wel netzakken genoemd.

http://www.vendrigpackaging.com/assortiment/zakken__overig_/netzakken/
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zouden kunnen dienen, doch de aangeboden hoeveelheden zijn hoog.
jc54
9 jaar geleden
Oké, maar ze zullen waarschijnlijk ook in kleinere hoeveelheden wel ergens te koop zijn, bij boerenbond o.i.d.