Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe knap je,je huis op zodat t niet te duur word...zie uitleg

Kbedoel niet wat op leuken met schilderijtjes etc maar nieuwe gordijnen,bankstel,paar muren verven. Ik woon regio roermond,dus namen van winkels die meten en hangen etc zijn meer dan welkom! Alvast thanx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
953

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

bij leen bakker kun je goedkope gordijnen kopen die gemaakt en gehangen worden
de muren kun jezelf schilderen en de verf kopen bij een bouwmarkt die een actie heeft zoals de praxis nu 20% korting op een artikel naar keuze.
Vooral veel zelf doen dat scheelt geld.

Toegevoegd na 3 minuten:
bankstellen staan er hele mooie voor weinig geld op marktplaats
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

je kunt ook eens kijken bij www.gratisaftehalen.nl, daar zie je soms ook leuke dingen voorbijgaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga voor verf en verfbenodigdheden naar de Action.
Voor gordijnen kan je bij de Kwantum goed terecht.
Opmeten is zelf niet moeilijk, de lengte spreekt voor zich en de breedte is voor overgordijnen 1,5 x de breedte, dit ivm plooien, voor vitrage kan je iets ruimer nemen.
Voor een bankstel kan je ook eens bij de kringloop kijken.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor je interieur kun je goed terecht bij een kringloopwinkel of op marktplaats
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk reclames, er zijn heel vaak reclames over dit onderwerp. Of op marktplaats gaan kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben via via gratis laminaat gekregen van iemand, moesten het wel zelf ophalen, maar een nieuw likje verf en laminaat en gordijnen scheelt veel. heb net me hele kamer veranderd qua kleur en laminaat en gordijnen. jammer genoeg heb ik geen foto's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd de mooiste meubeltjes via Marktplaats op de kop kunnen tikken.

Een lelijke eiken tafel gekocht voor 10,-
Helemaal afgebeten tot het kaal was. Het blad blank gelaten en geolied en de poten wit geschilderd. Voila, je hebt een landelijke tafel die nieuw 600 euro kost.

Dat kun je met heel veel meubels doen.

Bankstellen worden ontzettend veel aangeboden. Probeer te combineren. Een paar leuke oude stoelen met een tweezitbankje staat altijd gezelliger dan een 2 en 3 zitsbank waar je veel meer voor betaald. Let er altijd op dat je de bekleding kunt wassen.

Gordijnen kun je ook heel makkelijk via Marktplaats kopen. Mensen gaan b.v. verhuizen en doen hun gordijnen weg. Zo kun je b.v. van hele grote gordijnen, twee kleinere maken.

Het is een kwestie van zoeken en creatief denken, maar vooral lef hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding