Waar kan je behalve bij de Ikea een bed kopen en direct meenemen?

Wij gaan binnenkort verhuizen en willen nog een nieuw bed waar we niet te lang op willen wachten, geduld is een schone zaak I know maar toch.. beter laat dan later dan laat toch!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
5.1K

Het beste antwoord

Leen bakker,
en ik was tijd geleden bij Beter Bed, die dan een aanbieding hebben(showmodel) maar dat je dan wel gelijk zelf mee moet nemen. En zo zullen er wel meer winkels zijn
anneliez
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kwantum
Woonexpress http://www.woonexpress.nl/
11 jaar geleden
Wehkamp bezorgd vaak binnen een week.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eens op www.hogies.nl , daar hebben wij een bed gekocht, en kan je zelf de afleverdatum bepalen.
ze brengen het thuis en monteren het, en wij zijn er wat service en kwaliteit betreft erg tevreden over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Matras Direct,goedkoop en goed.
Kijk eens op de site waar ze winkels
hebben.
Suc6
burgos
11 jaar geleden
Aangezien de sale nu nog bezig is, zou je op zoek kunnen naar showroommodellen. Moet je zeker kunnen slagen. Woonexpress is inderdaad een optie. Of dumpzaken.