Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb een mooi gedicht, nu wil ik dit op een doek of plaat laten zetten, een soort schilderij zeg maar. Waar kan ik dat laten maken?

Of heeft iemand een idee om dit zelf te doen en als je een idee hebt, hoe pak je dat aan?
Wil het dan in de woonkamer hangen, dus het moet mooi en goed leesbaar zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou het gedicht in een mooie foto kunnen zetten. Tekst aan foto's toevoegen is heel eenvoudig te doen met een fotobewerkingsprogramma (bijvoorbeeld Photoscape = gratis te downloaden, heel handig en simpel programma). Het leukste is natuurlijk als je een foto neemt die je zelf gemaakt hebt. Vervolgens kun je de foto in het groot laten afdrukken bij bijvoorbeeld Hema of Kruidvat.

Als je wilt kan ik je wel verder helpen; ik heb veel ervaring met het bewerken van foto's enzo. Laat het anders even weten via een privéberichtje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okay
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar natuurlijk! Zorg er wel voor dat je foto voldoende bestandsgrootte heeft (3 MB of meer) zodat 'ie ook in uitvergrote versie mooi en scherp is. Succes en ik hoor het misschien nog!

Andere antwoorden (3)

De hema kan dit zo doen als jij een JPEG aanlevert van hoe het er uit moet komen te zien.

Hema fotoservice
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Expo kun je dat soort dingen ook laten maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bron 1: Vond deze er wel erg leuk & mooi uitzien, speciaal voor songteksten en gedichten.
Bron 2: Hier kun je ook een kijkje nemen.

Leuk idee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding