Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik een nieuw hoofdkussen?

Ik wil een nieuw hoofdkussen kopen, maar dan niet in d'één of andere beddenspeciaalzaak omdat ik ze daar zo duur vind. Nou zag ik bij de Hema wel een kussen, maar dat was meer vierkant en kleiner dan een 'normaal' hoofdkussen. En bij de Xenos hadden ze ze al helemaal niet, terwijl ik ze daar toch ook verwacht had.

Eigenlijk is de vraag dus: zijn er uberhaupt 'gewone' winkels (dus geen dure beddenspeciaalzaken) die hoofdkussens in hun assortiment hebben? En zo ja, welke dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Op de markt hebben ze vaak ook kussens. Die van de hema (heb ik zelf) zijn prutsdingen. Die kan je niet lekker platslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kussen komt van IKEA. Daar heb je verschillende prijsklassen. Ook kun je kiezen uit verschillend materiaal en heb je bepaalde kussens die meer voor rugslapers, buikslapers of zijslapers zijn.

Mij bevalt het kussen van IKEA goed, verder kan ik je over de kwaliteit weinig zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikea heeft ze wel, maar of die naar wens zijn is maar de vraag.

Zelf heb ik een paar jaar geleden die van de Hema gekocht. De mijne zijn wel gewoon en zaten in een speciale verpakking en ze werden pas groot uit de verpakking. Ondertussen heb ik er al twee op elkaar, omdat ze een beetje plat worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IKEA, zonder meer. Volop keus.
Ik zou nog niet eens overwegen om ze ergens anders te kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
beterbed is misschien een speciaalzaak maar zeker niet duur, ik slaap al 5 jaar op mijn beterbed kussen en ik wil nooit meer een ander merk, koste 50 euro.

x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Action daar heb je best veel keus.

Toegevoegd op 09-05-2009 00:07:14
en niet duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak is het "alle waar naar zijn geld" Mijn advies is uit te zien naar een goed hoofdkussen. Bij speciaalzaken heb je vaak de mogelijkheid om een hoofdkussen uit te proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed kussen gaat jaren mee. Stel dat je vijf jaar met een kussen doet - reken dan eens uit wat zo'n kussen je per jaar, of per maand kost. Is het dan nog steeds duur?

Enneh - goed slapen, inclusief doorslapen, en uitgerust wakker worden, en geen stijve nek of last van de schouders krijgen - heb je daar geen twee euro per maand voor over?

Ik bedoel maar, er is meer dat telt dan alleen de prijs, of dan alleen de leverancier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding