Ik heb een kale wand van 1,5m x 2,50m (h x b) die ik wil bezetten. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.6K

Het beste antwoord

Bevestig van links naar rechts een plank of balk aan de muur, ongeveer op ooghoogte zittend.
Geef de balk dezelfde kleur als de wand, ik heb het allemaal in goud en rood gedaan.
Koop een aantal mooie lijsten of pimp je bestaande lijsten op en doe daar je mooiste foto of posters in, doordat je de lijsten op steeds wisselend los op de balk kunt verplaatsen heb je altijd een andere expositie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed plan! +10

Andere antwoorden (16)

Zwart wit foto's van bepaalde objecten doen het altijd goed.
Familie foto's staan ook heel mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zouden een hoop foto's moeten worden dan.
Als je van apart houdt, probeer is foto behang of grote printen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de wand een opvallend behangetje geven.
Kijk eens op deze site, kun je leuke ideeën opdoen:
http://www.behangwereld.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ben ik binnen no time zat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem dan gewoon een bloemetjes behang.
Mijn oma is daar nooit zat van geworden!
Fotobehang. bos of strandtafereel.

Wandmeubel of Perzisch tapijt.

Spiegelwand.

Indien aangrenzend aan andere kamer, keuken, gang ,

een deur, doorgeefluik of raam plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een stukje gedaan met spiegeltegeltjes. Dan overdwars in een leuk patroontje gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak de wand zachtwit -niet spierwit-
en plaats er een paar mooie grote planten voor
en een kleurlamp die op de planten en muur schijnt
geeft een schitterend, fantasierijk effect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je die muur een afwijkend kleurtje geeft, en er een spotje opzet, kan je bijv een hele mooie foto (vergroot) ophangen, leuke souveniertjes, of een reproductie van een schilderij (of een echt schilderij, als je het je kunt permitteren)

Ik ben een totale Kenya-fan, en één muur heeft de kleur van de aarde van Kenya : donker oker/roodbruin.

Er hangen maskers op, Masai-speren, een tropenhelm met veertjes van parelhoenders in de rand, een meegenomen spiegel met handgesneden rand, en een vergroting van het gezicht van een hele mooie jonge Masai-warrior, die met een telelens genomen is. Dan nog wat sierraden van kralen, die die jongen op de foto ook omheeft : mijn Afrika-muur....
Er staat een grote houten giraf voor, en een paar palmen.
'Home away from home' voor mij, als de 'vér-wee' naar Afrika toeslaat....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, tof!
Kimath
13 jaar geleden
Heel creatieve oplossing :D
Diagonaal hier en daar een behangstrook erover in verschillende kleuren en motieven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de op de wand een bv. een leger schilderen, de wand is dan bezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er smalle gordijnen ophangen aan roeden. Zo breek je de wand in feite. De gordijnen van boven tot beneden laten lopen. Tussen de gordijnen zou je een schilderij of fotolijst op kunnen hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens naar de kunstuitleen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuk idee is om een fotowand te maken. Dit kan met een product van Artiteq. Je kan gemakkelijk foto's presenteren en wisselen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een tatoeage getekend, een tribal en die vergroot op de muur getekend en ingekleurd met verf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een side table met daarop een mooie lamp, plant, beeld, bloemstuk of iets wat op moet vallen. Daarboven een mooie spiegel met aan weerszijden 1 decoratieve wandlamp of hangende kandelaars, je ziet op het moment hele leuke. Als je graag handwerkt, kan je een mooi wandkleed knopen. In mijn handwerkperiode heb ik ooit een hele grote geknoopt, heel abstract met vlechten en staarten erin en lange franjes opzij. Daarin waren de kleuren van de bank, vloerbedekking en gordijnen verwerkt. Was een echte blikvanger.
Momenteel heb ik een groot aquarel schilderij hangen met lijst in de kleur v.d. bank, en de achterwand heb ik geschilderd in de kleur v.d. passe partout van het schilderij, daarnaast een wandlampje dat past bij de lampen boven de bar en verder alleen een messingkleurige soort stationsklok met gewichten en slinger.
13 jaar geleden
Bij heel veel winkels kan je hele mooie posters kopen van allerlij afbeeldingen. Wellicht zit er iets bij wat jij mooi zal vinden.