Wie herkent dit blauwe (delfts blauw) porseleinen wandbordje amsterdam?

Ik ben in het bezit van een mooi blauw (Delfts Blauw) porseleinen bordje
Amsterdam.
Op de achterkant staat een merkje AA of CAA
Merkje staat op rechterkant foto.
Afmeting diameter 18 cm
Achterkant bordje zitten twee gaatjes om het bordje op te hangen,
Graag wil ik er iets meer over weten.
Wie herkent dit bordje of wie weet wat voor merk dit is?

Picture for question
11 maanden geleden
in: Interieur
1K
Vortexxx
11 maanden geleden
Volgens mij afkomstig uit een souvenir winkel, niet erg oud en niet erg bijzonder, dit komt mede door het copyright © tekentje, het geheel tekent vrij scherp af op het bordje wat weggeeft dat het met moderne technieken gedaan is.
TurfGraver
11 maanden geleden
Rondvaartboot op plaatje geeft leeftijd ook wel een beetje weg. :)
Antoni
11 maanden geleden
Niet ieder blauw bordje is meteen een Delfts blauw bordje. Ik heb over dit bordje grote twijfels of het Delfts blauw is.
Vortexxx
11 maanden geleden
"Ik heb over dit bordje grote twijfels of het Delfts blauw is." Amsterdams blauw dan?

Geef als eerste antwoord