Sinds ik ben verhuisd heb ik vaker gaten in mijn sokken. hoe kan dat?

Al sinds ik ben verhuisd heb ik aan lopende band nieuwe sokken nodig. Voorheen had ik dezelfde sokken 5 jaar in bezit. Mijn huisgenoten ervaren ook dat ze meer gaten in hun sokken hebben sinds ze hier wonen.

een jaar geleden
in: Interieur
2.3K
Amadea
een jaar geleden
Misschien zitten er heimelijk veel larven van kledingmotten, zilvervisjes of dergelijk ongedierte in dat huis.
jc54
een jaar geleden
Ik kan alleen bedenken dat jullie (waarschijnlijk) veel op je sokken rondlopen en dat de vloer in je nieuwe huis grover van structuur is, waardoor je meer slijtage aan je sokken hebt.
Kwebbie
een jaar geleden
Kunnen verschillende factoren zijn. Andere vloer maar ook andere verschillen in woonsituatie, bijvoorbeeld een verschil in gelijkvloers huis of met trap of met gestoffeerde trap of houten treden. Lopen op een trap geeft meer wrijving. Soms kan het zijn dat er meerdere dingen veranderd zijn. Misschien een ander wasmiddel gaan gebruiken.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat de sokken die je gebruikt van mindere kwaliteit zijn. Controleer of de stof waarvan de sokken gemaakt zijn sterk genoeg is. Ook kan het zijn dat je sokken te strak zitten, waardoor de stof sneller verslijt. Probeer eens andere sokken.
9 maanden geleden