Wat is de goedkoopste vloer voor in studio 25m2?

Ik ga in een studio wonen van 25m2 alleen is mijn budget niet groot om een vloer te leggen. Ik wil dit zo goedkoop mogelijk laten doen aangezien ik er maximaal 3 jaar ga wonen. Wat is de goedkoopste vloer die gelegd kan worden en bij welk bedrijf kan ik dit het beste doen. De woning is in Hoogvliet.

een jaar geleden
in: Interieur
1.8K
Ritsuka
een jaar geleden
Wat voor soort vloer wil je? Ik had laminaat bij de Ikea gehaald, was prima.
tinus1969
een jaar geleden
Zelf leggen is extreem veel goedkoper. Kliklaminaat of vaste vloerbedekking, kijk bij bv ikea/kwantum/etc.
Antoni
een jaar geleden
Op websites als gratisoptehalen.nl en gratisaftehalen.nl kun je misschien zelfs gratis een geschikte tweedehands vloer vinden! En vraag rond in je netwerk (buren, familie, vrienden, collega's) wie je kan helpen.
Inekez1
een jaar geleden
Als je onderburen hebt, houd er dan rekening mee dat je waarschijnlijk verplicht bent een geluidsisolerende ondervloer te leggen als je kiest voor laminaat. Het laminaat zelf is dan wel goedkoop te krijgen, maar met een goede ondervloer ben je alsnog duur uit.
Inekez1
een jaar geleden
Hoe is de vloer nu? Als het mooi glad beton is, kun je overwegen het gewoon zo te laten en er een aantal losse vloerkleden op te leggen (goedkoop via marktplaats tweedehands). Of je gaat een middagje met een pot betonverf en kwast en roller aan de slag om de vloer eerst een leuke kleur te geven. Daar kunnen dan alsnog kleden op. Losse kleden neem je makkelijk mee als je gaat verhuizen en je hoeft ze alleen tussen je meubels te leggen, niet onder kasten, bed, bank etc. Dat scheelt waarschijnlijk al de helft van de oppervlakte.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Wat je zou kunnen doen, is ondervloerplaten leggen. Daar eventueel kleden overheen.

Antwoorden (2)

Je kunt heel goedkoop restpartij vloertegels kopen bij verschillende aanbieders. Dit soort vloertegels kun je heel makkelijk zelf leggen.
een jaar geleden
Vraagjehier
een jaar geleden
Weet u toevallig zo’n aanbieder in de regio van Rotterdam of Hoogvliet?
De goedkoopste vloer voor een studio van 25m2 is afhankelijk van je persoonlijke voorkeur. Kies voor laminaat als je een stevige, duurzame vloer wilt. Vinyl is een goedkopere optie, maar is minder duurzaam. Tapijt is een goedkope optie, maar is minder duurzaam en moeilijker schoon te maken.
9 maanden geleden