Wat vooral uitmaakt is of het katoen is, of synthetisch o.i.d.. Waarschijnlijk katoen? Wat helpt bij vergeling van textiel (zweetplekken in kleding) is het stuk in water met wat tabletten voor de reiniging van kunstgebitten zetten. Waarschijnlijk helpt dat ook wel bij lakens, maar je hebt er dan natuurlijk een grote emmer / vat voor nodig, en aardig wat water en tabletten
een jaar geleden
Zweet jij veel ’s nachts? Dan is er een grote kans dat jouw witte beddengoed er een beetje geel uitziet. Deze zweetvlekken kun je echter prima verwijderen, zodat jij weer kunt genieten van een schoon bed. De truc? Glansspoelmiddel! Dit middeltje voor de vaatwasser laat niet alleen je glazen stralen, maar verwijdert ook de gele zweetvlekken uit je beddengoed. Geen glansspoelmiddel in huis? Dan werkt blanke azijn ook super goed. En nog een voordeel van het wassen met azijn: het ruikt ook weer heerlijk fris.
een jaar geleden