Hij krijg ik een bepaalde geur uit een commode?

Wij hebben een commode overgenomen van vrienden, deze ruikt aan de binnenkant naar, ik vermoed, een geurbuideltje van Robijntje.
Iemand enig idee hoe ik deze lucht er een beetje uit krijg? Vind het geen fijn idee als straks alles voor de baby daar naar gaat ruiken. (heb koffieprut al geprobeerd, maar dit gaf 0 effect)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Antwoorden (2)

Laadjes eruit halen, alles open zetten en bij voorkeur enkele dagen in de zon zetten. Beetje warmte en wind zal de akelige geurtjes weghalen. Daarna zakje(s) met echte verse of gedroogde lavendel in de commode leggen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Neem het flink uit met azijn, paar dagen open laten staan.
Dan moet de lucht er uit zijn.
Succes
burgos