Wat is een blende?

Kan de keukenboer nu niet bereiken, maar hij heeft het in zijn offerte over een keukenkast met kleine blende en legplanken. Geen flauw idee wat een blende is en Google helpt me ook niet echt met alle blendeR resultaten...

Toegevoegd na 10 minuten:
LET OP! Het gaat hier echt niet om een blendeR, maar echt om een blende. Het moet iets met een keukenkast te maken hebben.

Toegevoegd na 31 minuten:
Nog wat extra informatie uit de offerte. Het gaat om een hoge kast 60 cm, met legplanken, en combi-magnetron, 1 deur, 1 paslijst, 1 nis. Opmerking van de verkoper: Deze kast is in principe dezelfde kast maar beter. Kleinere blende en meer inhoud voor legplanken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
24K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een typfout. Kan gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nee, weet toch echt zeker dat we nooit over een blendeR gesproken hebben, die zit er echt niet bij. Kom met Google nog wel een paar resultaten met blende tegen, echter staat er niet uitgelegd wat het is.

Het beste antwoord

De blende is de rand tussen het blad en de onderkastjes zodat je niet aankijkt tegen de onderkant van de spoelbak als je een deurtje opent.
Vaak worden er lades die net zo breed zijn aangebracht waaronder vervolgens de deurtjes van de kastjes beneden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een 'blender' waarschijnlijk. Dat is een moderne staafmixer eigenlijk: je hebt een kannetje met fruit, yoghurt e.d. en dat zet je op de blender en die mixt/snijt het dan voor je. Binnen een paar seconden kan je zo shakes maken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nee, weet toch echt zeker dat we nooit over een blendeR gesproken hebben, die zit er echt niet bij. Kom met Google nog wel een paar resultaten met blende tegen, echter staat er niet uitgelegd wat het is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, kan je misschien een scan maken van dat gedeelte van je offerte? Misschien maakt dat het iets duidelijker... Evt. kan je bedragen even onzichtbaar maken als je dat wilt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja joh, ga lekker minnen zeg. Ik doe toch ook m'n best?
Zoals ik uit de bron kan opmaken is het de ruimte tussen de vloer en de onderkant van de kastjes?

Toegevoegd na 2 minuten:
Of de dikte van het blad waar je onder kunt? Zoals je op de foto's ziet en dat wordt aangeduid als het onderrijdbare gedeelte. Misschien is het aanrechtblad daar 9 cm dik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blende betekent ook koof in het Duits
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afwerking tussen bovenkastjes en plafond.