Ik heb een gat van 1 bij 1,5 cm in de stoffering van de bank op een zitplaats. Heeft iemand een tip?

Ik heb helaas geen stukje van dezelfde stof en ook geen enigszins bijpassend stukje stof om het gat mee te dichten. De naam van de stof weet ik helaas niet meer maar het gaat om een soort namaak suède

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is een relatief klein gaatje. Bestel in een webwinkel twee elleboogstukken (worden per paar verkocht, voor maar een paar euro) in een bijpassende kleur. Die zijn gemaakt van suedine, wat ook een soort namaak suède is. Knip er een stuk uit dat iets groter is dan het gat. Stop dat eronder en plak het vast.

De makkelijke en snelle oplossing is een plaid of wollen deken over de hele bank leggen. Dit is in de winter bovendien behaaglijk. Andere oplossing is de hele bank (laten) overtrekken. Dat kan een kostbare zaak worden, wellicht is er een handige buurvrouw of -man een klusser/vrijwilliger die het voor een prijsje kan en wil opknappen. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100