Ik heb een gat van 1 bij 1,5 cm in de stoffering van de bank op een zitplaats. Heeft iemand een tip?

Ik heb helaas geen stukje van dezelfde stof en ook geen enigszins bijpassend stukje stof om het gat mee te dichten. De naam van de stof weet ik helaas niet meer maar het gaat om een soort namaak suède

4 jaar geleden
in: Interieur
2.1K
Ivana
4 jaar geleden
Ga naar de stoffenmarkt en zoek een "dichtstbijzijnde soort stof" op. Wees creatief. Als je het zo mooi mogelijk 'invult', heeft iedereen daar respect voor en hoef je niets stiekem weg te moffelen.We leven in een nieuwe tijd waarin creativiteit gewaardeerd wordt. :)
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt voor je reactie maar is een beetje moeilijk voor mij vanwege ernstige straatvrees en helaas hebben wij geen stoffenwinkel meer in de buurt. Vandaar dat ik hier op andere tips hoopte.

Het beste antwoord

Het is een relatief klein gaatje. Bestel in een webwinkel twee elleboogstukken (worden per paar verkocht, voor maar een paar euro) in een bijpassende kleur. Die zijn gemaakt van suedine, wat ook een soort namaak suède is. Knip er een stuk uit dat iets groter is dan het gat. Stop dat eronder en plak het vast.
Amadea
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Dank je wel. Ik ga kijken.

Andere antwoorden (1)

De makkelijke en snelle oplossing is een plaid of wollen deken over de hele bank leggen. Dit is in de winter bovendien behaaglijk.
Andere oplossing is de hele bank (laten) overtrekken. Dat kan een kostbare zaak worden, wellicht is er een handige buurvrouw of -man een klusser/vrijwilliger die het voor een prijsje kan en wil opknappen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar dat gaat niet lukken.