bestaan er mozaiektegels met bloemenmotief (matjes, die ik om iets rond kan kleven) en die ik ook buiten kan gebruiken?

Ik zoek mozaiekmatjes met bloemenmotief, romantische bloemen dus geen flower power of zo. ik wil hiermee de wanden van mijn vijver bekleden (de buitenzijde, dus niet in aanraking met het water langs binnen). Maar ik vind dat niet. desnoods wil ik witte mozaiek zelf beschilderen of zo maar dan vrees ik de houdbaarheid in regen en wind.
Is er een winkel die mozaiektegels met bloemenmotief verkoopt?

Toegevoegd na 21 uur:
ik bedoel dus het systeem van mozaiekmatten (zie afbeelding) ... moet zo zijn omdat het rondom een rond oppervlak moet. Maar dan met ongeveer het soort bloemen zoals op de andere afbeelding

Picture for question
6 jaar geleden
in: Interieur
1.4K
Amadea
6 jaar geleden
Bedoel je zoiets als http://www.wonenonline.nl/images/artikelafbeelding/designtegels.jpg ?
liveisgreat
6 jaar geleden
dit is wel heel mooi, is nu ook een trend. maar dit bedoel ik niet... het gaat echt over mozaiekjes dus kleine mozaikjes. toch bedankt !
burgos
6 jaar geleden
Je kan toch zelf tegeltjes uit zoeken,en ze dan zelf op maat knippen?
Daar zijn speciale tangetjes voor, en maak je het ze als je zelf wil.
Succes.

Antwoorden (1)

Ja, die bestaan. In Nederland kan ik wel een leverancier ervan vinden, zie bijvoorbeeld http://glaskadoenzo.nl/oude-tegels/
Amadea
6 jaar geleden
liveisgreat
6 jaar geleden
ik zoek kleine mozaiekjes die ik rondom iets kan doen. dus op een mat.
Amadea
6 jaar geleden
Dat begrijp ik niet. Hoe kan je tegels op een mat lijmen? Dan lijkt het mij beter om in een hobbywinkel van de kleine mozaïeksteentjes te kopen en die zelf in de vorm van een bloem ergens op te plakken.
liveisgreat
6 jaar geleden
die zijn al op een mat, een soort gaas. die kan je kopen in bv. Gamma. zo kan je makkelijk mozaiek leggen, omdat ze op gelijke afstand gekleefd zijn.
maar zoiets zoek ik dus met bloemenmotief