Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een etalagepop in mijn kamer. Hoe kom ik daar aan?

Ik vind op google alleen maar grote filialen die ze aan winkels verkopen voor zo'n 200 euro. Ik zou het super vinden om ze voor de sier op mijn kamer te hebben... maar weet niet hoe ik er aan kom. Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Let op de meldingen in de krant van faillissementsverkopen van kledingwinkels, daar gaan ze vaak voor een prikkie weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Vragen bij grote kledingwinkels! die hebben vast wel wat ouds staan wat ze weg willen geven..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
advertentie zetten op marktplaats....

met de text :

gevraagd voor jong meisje een niet te dure paspop....

en dan verder :


ik ben een meisje en heb niet teveel geld maar ik wil zo graag een paspop hebben voor in mn kamer

mischien dat iemand dan denkt : hee das een aardig meisje en die hem dan voor een prikkie wegdoet

wel moet je weten dat de prijs die je noemde wel normaal is hoor voor een paspop....dat zijn gewoon dure dingen hee?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Xenos zijn ze ook te koop voor 30 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft niet eens een advertentie te plaatsen op Marktplaats, want er worden er voldoende aangeboden.
Dus: www.marktplaats.nl (gewoon bovenin "etalagepoppen" intikken).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Beekbergen (bij Apeldoorn) zit een winkel die verkoopt paspoppen in iedere soort en maat. Ik heb geen idee qua prijs, maar je zou eens contact kunnen opnemen. Hieronder een link met adresgegevens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding