Ik ben bijna 65 jaar en krijg straks een AOW uitkering. Hoe kom ik aan nieuwe spullen?

Ik heb dringend een nieuwe koelkast, fornuis en bankstel nodig. Helaas kan ik deze spullen niet zelf kopen met een AOW uitkering. Hoe kan ik toch aan deze spullen komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1K

Antwoorden (13)

Iemand zoeken die in het bezit is van koelkast fornuis en bankstel!
Opgelost alweer;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je bij de sociale dienst om speciale bijstand vragen.
Aan de andere kant waarom moet het perse nieuw zijn.
Met goede gebruikte spullen kun je ook jaren vooruit.
De kringloop zou een goede oplossing zijn.
En die zit er vast wel bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
kringloop ja, beter dan geld lenen, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is maar de vraag. Niet perse omdat je 65 bent en vind dat je wat nodig hebt.
Als je het geld er niet voor heb om nieuwe spullen te
kopen, zou ik toch maar eens gaan kijken bij een kringloop
winkel , daar zijn vaak best wel goede spullen te koop, voor een leuk prijsje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog wel een gasfornuis voor je.Je zult het alleen zelf moeten komen halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag geld aan je ouders, want volgens een andere vraag die je gesteld hebt leven die nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een computer met Internet. Ga naar Marktplaats.nl daar staan koelkasten, fornuizen en bankstellen te kust en te keur. Nieuw en gebruikt........!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga er maar van uit dat je de boel niet belazert, [gezien je vorige vraag,] dus enfin:

Omdat je 65 bent en AOW krijgt bent je nog niet invalide of zielig.
Straks moet iedereen werken tot 67 en het is ook nu niet verboden.

Uitzendbureau's 65 plus zijn er voldoende en die nemen graag actieve ouderen aan. Je bent nl. lekker goedkoop voor een werkgever.

www.outstanding.nl
www.seniorgroep.nl
www.65plus.nl
www.actief65plus.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou op marktplaats kunnen kijken voor wat je nodig heb maar je zou ook aan vrienden familie of kennissen kunnen vragen of hun wat spullen voor je hebben. Ik heb nog wel een gasfornuis staan en die is nog perfekt voor weinig als je intresse heb hoor ik het wel. Je kan ook kaartjes ophangen in supermarkten bv AH C1000.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
marktplaats, kringloop, nog even sparen...mensen in de buurt vragen.

Toegevoegd na 4 minuten:
en wat is nodig hebben? is het echt kapot of wil je iets anders. daar zit verschil tussen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U zou bij de gemeente een verzoek om Bijzondere Bijstand kunnen doen. Lukt dat niet dan is op www.Marktplaats veel aanbod van dikwijls heel goed spul met soms verbazingwekkende lage pijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hallo
je wist toch ook voor je bijna 65e dat je dringend nog wel nieuwe spullen nodig had!!!
waarom heb je het toen niet gedaan?
nu is je inkomen minder en moeten mensen ineens je advies gaan geven hoe jij aan nieuwe spullen moet komen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast op marktplaza en marktplaats,
staan dergelijke dingen ook best vaak op

www.GratisOpTeHalen.nl,
www.GratisAfhalen.nl.

Gewoon regelmatig kijken en/of een oproepje plaatsen, en als het lukt voor vervoer zorgen. Vooral erg veel banken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een baantje zoeken!