Er bestaan verschillende soorten sta op en relax stoelen.
Zowel mechanisch (zelf handle overhalen) of elektrisch of op accu.
Voor een model met ingebouwde accu zie bron.

Als er al een sta op in huis is en afhankelijk van de aansluiting .....
"Accupack kan natuurlijk op ieder merk elektrische sta op en of relaxfauteuil worden gebruikt mits de aansluiting op foto 2 de stoel past. Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor de aankoop van een Elektrische sta op en of relaxfauteuil. Wegens gegarandeerde inkoop bij diverse zorginstellingen in het land kunnen wij u zo goed als nieuwe lederen fauteuils/bankjes aanbieden voor bedragen tussen de 20 en 30 procent van de oorspronkelijke aanschaf cq nieuwwaarde."
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Hier nog 1 site met accu sta-op stoelen:
http://staopstoelopmaat.nl/accu_staopstoelen.html
burgos
6 jaar geleden
Mag deze reclame wel??