Zijn er bedrijven in Nederland die Beton Cire aanbrengen?

Ik lees veel op het internet over bedrijven die Beton Cire leveren, maar geen bedrijven die het aanbrengen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
2.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Backinaustralia Zoek eens op Beton Ciré
http://www.stoneage.nl/producten/beton-cire/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je een tafelblad van beton cire wil laten maken, dan raad ik www.steigerhoutenmeubelen.nl en industrieletafel.com aan.

Antwoorden (4)

Als je googelt onder de term Beton Ciré (met een accent aigu (é) dan zijn er legio bedrijven te vinden die deze soort gewreven, gewaxt beton kunnen aanbrengen.
Niet iedere stukadoor kan het aanbrengen. Het stucen van Beton Ciré is niet te vergelijken met het stucen van gipsmortel en vereist ervaring. Het is daarom verstandig om het niet door een standaard stukadoor te laten stucen die geen ervaring heeft met beton ciré. Kies altijd voor een stukadoor die meer dan twee jaar ervaring heeft met dit stucwerk.

Toegevoegd na 27 minuten:
gewaxt beton - vertaald vanuit het Frans: beton ciré
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo,

Wij hebben twee jaar geleden onze badkamer laten voorzien van beton cire. Dit hebben wij toen der tijd door opdrachtplaats laten doen. We zijn enorm blij met het resultaat alleen is het wel een zeer prijzig product. Ze hebben er een speciale pagina over op hun website zie: https://opdrachtplaats.nl/stukadoor-kennisbank/beton-cire/

MVG,
S. van Dop
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Stucadoorsbedrijf gebroeders van hove zetten zeer regelmatig betoncire en andere speciale stucwerken. Ze hebben bij mij betoncire en stuco gezet zeer tevreden van. Gebrvanhove.nl
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@brdesmet,
en u schrijft in de vraag dat u geen bedrijven kan vinden die het aanbrengen en nu maakt u reclame voor gebr zusenzo
Wel alle molenhoeken nog aan toe
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
sorry, vraag was van iemand anders.
Er zijn meerdere bedrijven die dit doen, maar zorg wel dat je een ervaren bedrijf inhuurt, want er zitten ook beunhazen tussen. Wij hebben vorig jaar in onze badkamer en keuken beton cire laten aanbrengen door Bruizt. Zij zijn gespecialiseerd in beton ciré, betonstuc en woonbeton. We zijn heel tevreden over de service, en het resultaat mag er ook wezen: onze beton ciré vloer is écht een eyecatcher. We krijgen heel veel complimenten.