Voor mijn tienjarige zoon ben ik op zoek naar een bordje voor op zijn slaapkamerdeur waarop "niet storen" staat. Waar koop ik zoiets?

Op internet vind ik voorbeelden om zelf bordjes te knutselen. Ook zie ik voornamelijk links naar webwinkels in het buitenland. Maar ik zoek een kant-en-klaar stoer bordje. Dit moet toch ook in een winkel in Nederland te krijgen zijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Art.nr. 180: http://www.graveertechniek.nl/producten/16/houders_en_schuifsystemen.html
paulus811
7 jaar geleden
Volgens mij heb ik dit soort bordjes of stickers bij Hornbach gezien. Ik vraag me wel af of mijn ouders een dergelijk bordje voor mij ooit gefinancierd zouden hebben....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt dat soort bordjes/stickers vaak wel bij een grote bouwmarkt kopen. Of ze ook daadwerkelijk de "niet storen" bevatten durf ik niet te zeggen maar bordjes/stickers met 'verboden toegang' prive terrein, niet roken, en etc heb ik wel gezien.
En paulus811: misschien is het wel een Sinterklaaskado.
Castle
7 jaar geleden
In het ergste geval kun je er één maken met je zoon. Heb je meteen iets te doen en binding met elkaar. ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Allen dank voor de reacties. Helaas kreeg ik gisteren pas de melding dat er reacties waren gekomen terwijl de meeste reacties al van twee weken geleden zijn. Na het eerste antwoord hebben we een bestelling gedaan bij Bordenmax. Supermooie bordjes, geheel naar wens, zojuist ontvangen.
En ja, het is voor Sinterklaas... (en we hebben al een goede binding, maar een grappig cadeautje met een voor ons bekende achterliggende gedachte moet ook kunnen).

Het beste antwoord

Je kunt hier een bordje
"Niet storen. Ik kijk voetbal." kopen:
http://www.bordenmax.nl/bordenautomaat/plasticbord#toolbox_design

Toegevoegd na 3 minuten:
Of gewoon "Verboden te storen":
http://www.bordenmax.nl/bordenautomaat/plasticbord#toolbox_design

Als je zoontje de puberteit ingaat:
"NIET STOREN. Laat me met rust! Flikker op!"
https://www.bol.com/nl/p/benza-desk-sign-bureaubordjes-niet-storen-laat-me-met-rust-flikker-op/9200000021271756/

Toegevoegd na 6 minuten:
Hier nog een reeks deurhangers:
https://www.damfeestartikelen.nl/cadeau-speelgoed-fop-en-goochelartikelen/cadeau-artikelen/cadeau-deurhangers?limit=75

Toegevoegd na 49 minuten:
Je kunt ook zelf een persoonlijke tekst verzinnen en een bordje op maat laten maken. De prijzen zijn afhankelijk van verschillende factoren. De goedkoopste uitvoering kost € 14,50. Dit is een rechthoekig bordje van ongeveer 20 x 16 cm, gemaakt van triplex van ongeveer 6 mm. dikte en voorzien van een afwerklaag van transparante vernis en een ophangkoordje.
http://kadoriteiten.nl/bestellen-prijzen
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank voor de reactie. We hebben de bordjes (niet storen en welkom) besteld bij Bordenmax en vandaag ontvangen. Het zijn supermooie bordjes. Dank voor de tip!

Andere antwoorden (1)

Bij iedere zaak waar sleutels worden gemaakt: bij voorbeeld Sleutelbar.
Ivana