Weet iemand wat het verschil is tussen Texelwool en Texeler? En welke kan ik het beste kopen? en waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
4.5K

Antwoorden (2)

Texelwool is een nieuwe leverancier van wollen dekbedden. Net als zijn grootste concurrenten - de Texelse Wol Onderneming (TWO) en Hebrotex - is het nieuwe bedrijf gevestigd in Oudeschild op Texel. De oprichters van Texelwool zijn Dick Graaf, grondlegger en voormalig directeur-eigenaar van de TWO, Martijn de Veij, die eerder ook werkzaam was bij de TWO, en Willem Oosterhaven.

Texeler of TWO bestaat al langer.
Ze leveren beiden dezelfde soort producten.
Je kunt online vergelijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij weinig verschil, ze maken dekbedden van schapenwol. Heb zelf een wasbaar exemplaar van TexelWool. Aanradertje. Gekocht via Internet ;-)