Hoe kan ik mijn zwart leren bank weer mooi krijgen?

Hij begint een beetje sleets te raken, dus ik wil het graag weer mooi maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
3.2K

Het beste antwoord

Wat je ook kan gebruiken om leer weer een mooie glans te geven is vaseline. Dit dien je wel goed in te wrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik gebruik altijd schoenenpoets! werkt als een talkpoeder op babybilletjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let wel op dat je de schoenpoets met een zachte, droge doek héél goed uitwrijft. Ga daarna even met een wit doekje over het leer. Zie je daarop nog schoenpoetssporen, dan nogmaals uitwrijven met die zachte doek. Net zolang tot je zeker weet dat het niet meer afgeeft.
Je kunt naar een winkel gaan, daar vind je zeker een gepaste middeltje ervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry maar geen schoenenpoets gebruiken dat geeft nl af ook al poets je tot je een ons weegt.
Gewoon naar een winkel die lederen bankstellen verkopen als je het treft krijg je een gratis onderhoud setje
Veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt dat ook op mijn zwarte leren autostoelen? (beschadigingen verwijderen).
om het leer weer mooi te maken zonder kleur help baby olie