Waar kan ik ronde kussens vinden?

Ik zoek witte ronde kussens. Ik heb al vulkussens gevonden, maar dan vind ik er weer geen hoezen voor. Verder heb ik nog volledige (vulling + hoes) gevonden, maar dan ligt de prijs weer te hoog.

Ik zoek dus ofwel
- hoezen voor rond de vulling
- volledige kussens (<€30)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Al overwogen ze zelf te naaien ? Dat lijkt me beduidend voordeliger. Beetje vulling, lapje stof, ritsje, afhankelijk van het formaat en materiaal ben je tussen de 5 en de 15-20 euro per stuk wel klaar.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.meditatietools.nl/meditatiekussen-rond-laag-creme.html?source=googlebase&gclid=CK3mns-Trc8CFUi6Gwodd-sDrQ
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
30 centimeter doorsnee ?? Formaat koekenpan. Moet daar een hele kont op ? Da's wel een heel klein kontje dan......
Amadea
7 jaar geleden
Wit is ook nog eens onpraktisch, want daar zie je álle vlekken op. Ik adviseer een donkerder kleur te nemen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
VS wil wit en rond, staat nergens iets over maten... Bovendien ga ik altijd uit van delicate derrieres...!!!

Antwoorden (1)

Bij Bol.com zijn voor € 17,95 ronde kussenslopen met doorsnee 40 centimeter te koop. Zie https://www.bol.com/nl/p/walra-kussenhoes-sanna-40-cm-rond-ivoor/9200000040843914/ (en ook verkrijgbaar in blauw of groen).

Ze hebben er ook nog goedkopere, maar die zijn jadekleurig dus niet echt wit: https://www.bol.com/nl/p/kussenhoes-yasmine-40-cm-rond-jade/9200000054555365/?suggestionType=browse voor € 10,95.
Amadea