Zoek de naam van de woonwinkel die in Amsterdam op de Stadhouderskade heeft gezeten nadat Ikea daar is vertrokken?.

Het was volgens mij een Engels woonwinkelketen waarvan de kwaliteit en prijs net iets boven Ikea uitsteeg.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Antwoorden (1)

Miss de habitat !? Dat was inderdaad een Engels iets luxer woonwarenhuis .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Habitat. Ja, gezien de tekst op http://www.geheugenvanoost.nl/34305/nl/vanaf-deze-stoel-overzie-ik-mijn-eigen-plek zou dat goed kunnen kloppen.