Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een split waterbed beter dan een normale? zo ja waarom? zo nee waarom niet?

Toegevoegd na 3 uur:
Ik bedoel niet 2 waterzakken maar een split, dit heeft te maken met de manier waarop de zijkanten zijn.
Bij een normaal waterbed heb je een onderdeken die geheel afsluit bij een split is dit anders dan maak je het bed op door aan de zijkant het bedde goed in te leggen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
561
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is je definitie van normaal?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, ik had je vraag verkeerd begrepen. Maar ik heb 'm aangepast.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een spit in een waterbed is ideaal. Je hebt beide een eigen termostaat zodat je je eigen temperatuur kunt kiezen. Ook merk je minder van het omdraaien van de ander 's nachts.

Toegevoegd na 4 uur:
Oke, nu snap ik 'm helemaal. Dan hebben we dus inderdaad naast de twee waterzakken ook een split.
We hebben in ons vorige waterbed geen split gehad en nu dus wel. Het enige verschil dat ik eraan merken kan is dat het gemakkelijker op te maken is.
Ik zou niet weten waarom dit beter zou zijn, volgens mij maakt dat niks uit. Het is alleen gemakkelijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is vooral handig als je een partner hebt die duidelijk verschilt in grootte en of gewicht danwel andere voorkeur voor hard of zacht slapen; Dan kan je je matras op verschillende sterkte oppompen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding