wie weet wat voor een eetkamerstoel dit is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
Amadea
8 jaar geleden
Die stoel is ongeschikt voor de eetkamer, want je rug leunt veel te ver naar achteren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja dat is ook zo, Amadea. Mij gaat het om het type stoel: is dit een bepaald merk of design?
burgos
8 jaar geleden
pffffffffff merk....... rugpijn.

Antwoorden (1)

Is het misschien een Tournet stoeltje. Die heeft n.l. gebogen hout . Ik heb er zelf ook een gekregen aan daar staat onder de zitting Tournet .

Toegevoegd na 27 minuten:
Het spijt me maar ik heb de naam van de meubel ontwerper verkeerd geschreven. Hij heet Thonet .