Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er betere middelen dan buddies om wat op een behangen muur te plakken?

8 jaar geleden
in: Interieur
1.3K
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik hing posters altijd op de muur met spelden. Als je dit voorzichtig doet en er verder niet aan komt gaat dat prima. Als je de poster weer weg haalt wrijf je even goed over het gaatje dat de speld heeft achter gelaten en zie je er niets meer van.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja. Je kunt bijvoorbeeld een langwerpig dun latje waar je van te voren gaten in geboord hebt tegen het plafond plakken, en de dingen die je wilt ophangen daar met doorzichtig plastic draad aan bevestigen.

Daar bestaan ook kant en klare methodes voor: http://www.alle-ophangsystemen.nl/content/20-ophangsysteem-schilderijen
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden
Dat kan met powerstrips, of fotolijm, fotolijm is alleen geschikt voor lichte materialen, zoals posters.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
corzijlstra
8 jaar geleden
Wordt het behang beschadigd als ik de foto er weer af haal?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, het behang beschadigd niet, de tape heeft een beginstukje dat niet plakt, dat stukje laat je boven de foto uitsteken. Als je de foto wil verwijderen, dan trek je daaraan en komt de tape zonder het behang te beschadigen los. De lijm is elastisch, je trekt de foto los en de lijm rubbel je van het behang af, dus door met je vingers over de lijm te wrijven, komt het los, daarna kun je de stukjes van het behang afpakken.
Poet
8 jaar geleden
+ super, ga ik ook doen zo!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding