kan ik een tafelmodel koelkast op een vriezerkast zetten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
21.2K
ronron1212
8 jaar geleden
Ja dat kan
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jazeker, dit heb ik ook en gaat prima :)!

Antwoorden (1)

Een koelkast op een vriezer zetten (of op een andere koelkast) kan prima.
Als de bovenkant van de vriezer niet stevig genoeg oogt, kan het beter zijn om er links en rechts, of voor en achter, twee voldoende dikke planken tussen te leggen (of een houten plaat) om de last te verdelen. Het gewicht op de voetjes van de koelkast moet goed verdeeld nabij de randen van de bovenplaat van de vriezer drukken.

Zie ook http://www.goeievraag.nl/huis-tuin/interieur/vraag/169770/mogen-twee-kleine-koelkasten-gestapeld