Wat heb je allemaal nodig om op een futon te slapen?

Ik bedoel zoon japans bed.
En waar ik het zou kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
2.2K

Antwoorden (3)

wat je precies allemaal nodig hebt weet ik niet
Ik weet wel waar je futons kan kopen

http://www.futonkatja.nl/index.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent een bedombouw met lattebodem nodig. Daarnaast natuurlijk een dekbed en 1 of 2 kussens, Een onderlaken en dekbedovertrek met kussen slopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een futon zelf is alleen maar een plat matras ; eigenlijk in elke beddenzaak wel te krijgen, eventueel als dekmatras.

Wil je het in stijl doen, dan heb je nog nodig :

- een deken of dekbed voor over je heen
- een (houten) neksteun die Japanners in plaats van hoofdkussen gebruiken. Hoewel ze tegenwoordig meer gebruik maken van (stevige) nekrollen en kussens gevuld met vormvaste vulling als boekweit.

Slaap lekker !