Italian slate visio grande, iemand ervaring?

Ik ga een vloer aanschaffen, mooie tegellaminaat gezien van visio grande(de Italian slate). De prijs is gewoonweg goed, maar hoe is de kwaliteit? Ik heb 2 jonge kids, gezien er een structuur in zit neem ik aan dat eventuele kleine beschadigingen niet snel zichtbaar zijn, maar is hij ook enigszins goed schoon te maken e.d? Iemand die z'n ervaring wil delen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
1.3K

Antwoorden (1)

Ac 4 klasse 32 zou de afwerking kunnen zijn? Als dat zo is is het een sterke uitvoering.
Gestructureerd is altijd een beetje minder makkelijk schoon te houden en flinke krassen gaan door de beschermlaag naar het papier, maar dat zal allemaal wel meevallen.