Waar kan ik een etagere voor in de badkamer kopen ?

Ik ben opzoek naar een etagere zoals op de afbeelding.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Die van jouw foto komt uit een huis in Texas. Er staat niet bij waar ze hem gekocht hebben. Alleen dat interieur architect Linda Woodrum heeft geholpen met inrichting. Ik denk dat het heel moeilijk word om DIE etagere ergens te vinden. Action schijnt er een in het assortiment gehad te hebben, of misschien hebben ze hem nog: http://www.babybrabbel.nl/forums/wonen/meiden-die-deze-ook-bij-action-hebben-gekocht Ik vrees dat het winkels afstruinen word, denk hierbij aan: IKEA, Action, Xenos kleine locate inrichtings winketjes, tuincentra.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!
Ik heb al flink gezocht op internet maar ik kon hem ook niet vinden maar ook niets wat er op leek. Die jij stuurt van de action vind ik ook mooi, ik ga daar zeker even kijken.
Bedankt!
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik hoop dat ze hem nog hebben, het is al wel een wat ouder berichtje. Succes in ieder geval.
liveisgreat
8 jaar geleden
die stijl doet me wat denken aan Maisons du Monde. ik weet niet of het nu in hun collectie zit, maar toen ik er was hadden ze vergelijkbare rekken.
volgens mij is het rek op de foto een uniek stuk en ambachtelijk gemaakt, dus niet in serie...
Bij ikea hebben ze trouwens ook metalen rekken heb ik onlangs gezien toen ik er was, al zijn die iets verfijnder. Ik wilde deze in een link bijvoegen, maar Ikea heeft zo een vervelende website (waarbij je alles voorgeschoteld krijg dat een minimale link heeft met wat je zoekt plus is niet alle aanbod opgenomen). dus het is me niet gelukt.

Antwoorden (1)

Badkamerspeciaalzaken, kleinmeubelwinkels