Mijn poster is is niet glad uit de posterkoker gekomen. Hoe los ik dit op?

Hij heeft nu over de gehele breedte lichte verticale golfjes.
Hij zit nu ingelijst achter ontspiegeld glas maar het staat erg lelijk

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Eigenlijk mag dat niet gebeuren, de poster is niet goed opgerold bij het verpakken, neem contact op met de leverancier en zorg dat je een nieuwe poster krijgt toegestuurd. Een poster glad krijgen, doe je door de poster op een platte ondergrond te leggen, er een theedoek op te leggen en dan strijken op een lage temperatuur.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt. Ik zat er ook al over na te denken om contact op te nemen met de leverancier.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Echt doen, dit is een fout gemaakt bij het inpakken, ook niet gaan strijken voordat je zeker weet dat de leverancier niets doet.