Waar kan ik het beste een kant en klare bureaustoel kopen?

Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar een kant en klare ergonomische bureaustoel.
Online zijn deze bureaustoelen erg duur en kan je ze nog niet uittesten.

Wie weet waar ik zulke bureaustoelen kan vinden in de randstad?

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
3.6K

Het beste antwoord

een ergonomische stoel zul je in een fysieke winkel moeten halen. Er zijn veel winkels met kantoorspullen, of een gedegen meubelzaak. onder andere Albeka adverteert ermee dat ze verschillende vestigingen in de randstad hebben.
Omdat ieders lichaam anders is, zit ook elke stoel voor elk persoon verschillend.

Online bestellen (bijv vikingdirect) kán wel, maar dan kun je nog niet proberen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij hadden ook bureau stoelen nodig na een brand in ons kantoor.
En na veel zoeken,op prijs en comfort, zijn wij toch bij Ikea uit gekomen.
Je kunt alles uit proberen en voelen.
Onze ervaring is prima.
burgos